⋆ S W E E T   1 6 ⋆


Denna helgen har absolut varit den bästa på länge! I fredags var det party med tjejerna hemma hos Kayla, min och Kaylas ''Sweet sixteen''-fest. Det blev jättelyckat verkligen och kameran skickades runt bland alla tjejerna så det fotades många roliga och snygga bilder. Helt kart det bästa på länge. Igår fyllde jag 16, kan knappt fatta det själv. Jag vaknade upp hos Kayla, så hjälptes de som var kvar åt att städa och sedan fick vi presenter. Gud så gulliga alla har varit! ♬

Sedan var det födelsedagsmiddag med familjen hemma på kvällen, jättemysigt. Jag och William slocknade i Claras rum haha. Idag fick jag ännu en present av mina fina vänner nu på kvällen. Min sextonårsdag har verkligen varit bästa födelsedagen jag haft, hade inte varit detsamma utan alla fina vänner. Hoppas ni haft det lika bra som jag, kram!

xx

2 kommentarer: